Friday, December 24, 2010

LamAnya Tak Jenguk BLoG Nie...

aduss...lama gila tak update blog syok sendiri ni...mula2 je rajin, skrg dah malas sikit..hehe..bukan malas..tak berkesempatan, maklumlah sibuk jaga baby..(alasan..)


So, apa cerita? hari ni dah hari ke 48..dah 3 hari dah habih pantang..Apa aku buat masa dalam pantang? biasalah...cam org2 lain berpantang gak..cuma aktiviti extra aku, dok bertenet jek...abih semua aku window shopping online..yg tak bestnya..bukan stakat window shopping..bbbbaaaannnyyyaaakk jugaklah yg aku beli..:


1) yang penting : Shaklee product (untuk breastfeeding)..aku beli dari Pn Arnie (genkimomma) - memang berkesan utk aku..alhamdulillah..
2)barang2 baby..masa pregnant mmg tak beli baju bnyk sbb takut keluar baby girl, n takut tak muat/terbesar sgt..antara favourite aku:






3)  mainan n baju abang azfar..






4) barang2 utk aku pun banyak gak..ada tudung, beg, wallet, jam tangan..apa lagi ek...? dah tak ingat dah..banyak sgt menda yg dibeli...hehhee...nasib baik cuti 60 hari jek..kalau lama2 mau lagi bnyak aku beli sbb takde keje nak buat..huahuahua...







********************************************************************************

so itu citer pasal shopping2..selain tu aku udah boring kekadang tu..meneruskan hobby aku: photo editing & buat photo collage...nak tgk hasilnya? yg ni aku buat dari http://www.photovisi.com..gambo2 di atas tu adalah antara hasilnya...tada...ini dia setakat yg aku buat malam tadi..











Oklah..tu je lah entry utk kali ni...anakku si comel Baby Azad udah menguit2 di dalam buaian...nak minum la tu...

No comments:

Post a Comment