Wednesday, May 18, 2011

Aku Yang Bergelar Seorang GURU....

 

Kepada semua warga pendidik....Selamat Hari Guru!..
Sambutan di peringkat sekolah dah selesai diadakan...meriah la jugak...so-so...seronok menghabiskan masa dengan murid2...hadiah pun banyak jugaklah aku dapat..terima kasih ye anak2murid ku..walaupun teacher selalu marah korang..korang ingat gak nak bagi teacher hadiah n kad ucapan ye...sebab teacher sayang la teacher marah kat korang tau...

Hari ni pergi bengkel pembinaan blog pusat sumber..seharian meluangkan masa membina blog...nk tgk hasilnya?   silalah layari.. BLOG PUSAT SUMBER SK TOK MAT SALLEH.. sebenarnya bukanlah semua tu aku bina sehari ni...mmg dah lama buat..sikit2 lama2 jadi bukit..ye tak? tu masih dlm proses pemurnian...kalau ada masa nanti insyaAllah...bolehlah tambah2 lagi...

Berbalik pada ceritaku sebagai seorang guru...nak kata aku ni rajin sgt..taklah jugak..tp...tiap2 hari aku adalah antara yg menjadi tukang bukak pintu staffroom n then tukang kunci pintu staffroom. tau apa maksudnya? aku yg awal sampai, petang lak aku yg balik lambat skali...kenapa yek? syg sgt kat sekolah agaknya sampai tak balik2....hehehe..

No comments:

Post a Comment